niedziela, 27 listopada 2011

9. dżdżownica Agatka :)


2 komentarze:

  1. świetnie dobrane kolorki- mogę zapyta gdzie zaopatrujesz się w koraliki? ;> są cudne. ja dopiero nieśmiało zaczynam sutaszowac- moja pierwsza krzywa praca jest na moim blogu ;)

    Pozdrawiam
    ewwa-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowo :)
    Większość koralików kupiłam na Allegro, dużą część w sklepie margraf.eu, a niedawno odkryłam również sklep, w którym można koralika pomacać przed kupieniem - super sprawa. W ten właśnie sposób dobrałam kolor koralika do tych sznurków, po prostu zabrałam je ze sobą do sklepu :)

    Twoja praca wcale nie taka krzywa jak na pierwszy raz - ja swojej pierwszej nigdzie nie pokazałam :D A stworkowe serducho wymiata!

    OdpowiedzUsuń

ogromną przyjemność mi sprawiacie, gdy komentarze zostawiacie ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...