niedziela, 4 listopada 2012

100-109 wielka wrzuta

Wszystko zrobiłam wieki temu. Nie pytajcie mnie, czemu nie wrzuciłam wcześniej, bo sama nie wiem ;)

 100.

101. pierwsze doświadczenia z bazą klipsa. Wyglądają cudnie, ale jeśli mam być szczera to nie polecam. Niestety nie trzymają się dobrze ucha - koleżanka podczas tańców ciskała kolczykami w innych weselników :) 

102. bransoletka do kompletu z klipsami

103. kolejny komplet: bransoletka 

104. i kolczyki

 105. kolejna bransoletka dla matuli :)


106.

107.

108.

109.


8 komentarzy:

  1. Co jedna to ładniejsza. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne sa te bransoletki::)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne, ja sobie nie radzę tak dobrze z koralikami. Muszę jeszcze trochę poćwiczyć, na razie wyżywam się na sznurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki wyplotłaś :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ogromną przyjemność mi sprawiacie, gdy komentarze zostawiacie ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...